+38(063) 769 37 75
+38(068) 515 14 00
smartsad.post@gmail.com
Замовлення:
Сума: 0 грн
Товар доданий до кошика
замовити
зворотний дзвінок
зв'язатися з
керівником
консультація
фахівця
Каталог
Отримати новини
Мережі
ЯК МИ
ПРАЦЮЄМО
Мінімальне замовлення від 250 грн
Професійне упакування!
Гарантія на якість посадкового матеріалу!
Оплата при отриманні!
Доставка в будь-яку точку України!
ГРАФІК РОБОТИ
Пн-Пт з 09:30 до 18:00. Сб-Нд - вихідний
Замовлення через сайт приймаємо
цілодобово та без вихідних
Оценить
Как Вы нашли нас?
Главная Доставка

ДОСТАВКА І ОПЛАТА


Як придбати товар?
Шановні покупці, щоб придбати саджанці в нашому магазині, необхідно оформити замовлення. Для цього потрібно покласти вибраний Вами товар У КОШИК. Наш магазин приймає попередні замовлення на весь асортимент саджанців цілий рік, завдяки чому Ви зможете заздалегідь визначитися з вибором та потурбуватися про те, що Ви точно зможете придбати вибрані саджанці.

Замовлення на сайті приймаються цілодобово.
Мінімальне замовлення на сайті від 150 гривень.

ДОСТАВКА


Доставка саджанців відбувається посезонно, двічі на рік: весняний сезон – березень, квітень; осінній сезон – вересень, жовтень.

ОСІННИЙ СЕЗОН - ПОЛУНИЦЯ І ТРОЯНИ З ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ВЕРЕСНЯ, ПЛОДОВІ КУЩІ, ДЕРЕВА, ТРОЯНИ ВІДПРАВЛЯЮТЬСЯ З ЖОВТНЯ. ЗБІРНІ ЗАМОВЛЕННЯ ЗА БАЖАННЯМ МОЖНА РОЗДІЛИТИ НА 2 ЧАСТИНИ (ПОЛУНИЦЯ І ТРОЯНИ, ЗКС З ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ВЕРЕСНЯ, КУЩНИКИ І ДЕРЕВА З ЖОВТНЯ)

Полуниця на сезон ОСІНЬ ВІДПРАВЛЯЄТЬСЯ РАНІШЕ, З 20 вересня. Троянди вирушають також із середини вересня І ДО КІНЦЯ ЖОВТНЯ. Дерева – з 6 жовтня. Плодові чагарники – з 6 жовтня, по моменту визрівання пагонів для зимівлі. Якщо бажаєте отримати саджанці полуниці раніше, ПРОСИМО ОФОРМЛЯТИ РІЗНІ ЗАМОВЛЕННЯ НА РІЗНІ ГРУПИ ТОВАРІВ АБО ОБСУДИТИ ЦЕЙ МОМЕНТ З МЕНЕДЖЕРОМ!

Увага! Дерева Укрпоштою не відправляємо!

Доставка доступна в будь-який населений пункт України та здійснюється за допомогою служби доставки "НОВА ПОШТА". Отримати замовлення можна у будь-якому, обраному Вами, відділенні "НОВОЇ ПОШТИ". Термін доставки 1-3 дні. Вартість оплачує отримувач (покупець). Відстежити посилку можна на сайті НОВОЇ ПОШТИ: ВІДСТЕДИТИ за допомогою номера ТТН, який Ви отримаєте за допомогою СМС інформування. Перед відправкою товару зв'яжеться з вами представник магазину.

 

Прийом замовлень на позасезонні товари на сайті цілодобово та відправка здійснюється протягом 3-х робочих днів з моменту надходження замовлення.

Весь товар якісно та надійно упакований у професійне пакування, що дозволяє зберегти саджанці.

Насіння вирушає раз на тиждень. Мінімальне замовлення на насіння від 50 грн (якщо в замовленні тільки насіння!) - Замовлення можна оформити у менеджера по телефону. Після уточнення наявності обраних позицій з Вами зв'яжуться та надішлють Ваше замовлення. ВІДПРАВКА НАСІННЯ МОЖЛИВА ТАКОЖ УКРПОШТОЮ - ВИ МОЖЕТЕ НАПИСАТИ АДРЕСУ В ПРИМІТКУ ПРИ ОФОРМЛЕННІ ЗАМОВЛЕННЯ. Саджанці відправляємо Укрпоштою, але ми не несемо відповідальності за затримку вантажу та умови зберігання.

ОПЛАТА 


Для Вашої зручності інтернет-магазин SmartSad може набути будь-якої форми оплати. Ми пропонуємо такі способи оплати товарів:

  • готівкою при отриманні товару у відділенні служби доставки (накладений платіж НОВА ПОШТА 20 грн та+2% від суми; післяплата на Укрпошті);
  • за допомогою безготівкового платежу під час оформлення замовлення (дані картки Приват Банку вкаже менеджер при оформленні замовлення). Вартість пересилання Укрпошти оплачуєте одразу із сумою замовлення, про це говорить менеджер; Враховуйте комісію банку, будь ласка;
  • готівкою при самовивезенні товару (Україна, Полтавська область, м. Кременчук).

ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТРАНСПОРТНИХ КОМПАНІЙ


Оплату посилки здійснює сторона отримувача! Вартість послуг транспортної служби Нова пошта від 60 грн. Вартість послуг Укрпошти від 35 грн (Укрпоштою надсилаємо тільки насіння, ціна доставки залежить від ваги насіння).

ГАРАНТІЯ


Магазин гарантує 100% відповідність сортам, високу врожайність саджанців та приживання, при правильному догляді за рослинами. Усі саджанці відповідають наведеному опису. Купуючи товар у нашому магазині Ви отримуєте гарантію на всі саджанці, і вона поширюється у разі, якщо:

  • Посадковий матеріал на момент отримання мав явні ушкодження, що призведуть до загибелі рослини (відповідальність за порушення упаковки несе поштова служба, ми надсилаємо все добре упаковано).

  • Ви забрали посилку не пізніше 5 днів після повідомлення про посилку.

  • Ви звернулися протягом 14 днів після отримання замовлення у разі невдоволення.

За порушення цілісності посадкового матеріалу необхідно надіслати фото на електронну адресу smartsad.post@gmail.com з описом проблеми, але не пізніше 14 днів! Гарантуємо заміну чи повернення вартості неякісного товару за умови звернення до 14 днів. Щодо заміни саджанців після неприживання - це питання спірне, адже подальша агротехніка залежить від ваших дій. Якщо саджанець прийшов гарної якості, живий, з нирками, а після посадки та догляду не пускає ознак життя та гине, на жаль, у цьому провини з нашого боку ННМАЄ! Дотримуйтесь інструкції та правила посадки для кожної рослини.

+38(063) 769 37 75
+38(068) 515 14 00
smartsad.post@gmail.com
ГРАФІК РОБОТИ
Пн-Пт з 09:30 до 18:00. Сб-Нд - вихідний
Замовлення через сайт приймаємо
цілодобово та без вихідних
Разработка TSENIX